Kis eltévedés után sikerült megtaláni a L'Oreal épületét, ahol már a bejáratnál találkoztam Barbival és vele lifteztünk fel a helyszínre, ahol már jó pár bloggerina várakozott. A gyors regisztráció után egy teremben prezentációt tartottak Nekünk, ahol megismertünk megannyi újdonságot és a különböző márkák legújabb kutatási eredményeiről is tájékozódtunk.
(Imádom ezt a rózsaszín fényt, de fényképező kevésbé, így tekintsetek el a fényképek minőségétől, nem jutottunk közös nevezőre a géppel a beállítások közben, de remélem így is elnyeri a tetszéseteket a poszt.)
Erről viszont bővebben mesélek, mert ilyen vérprofi csapattól kapott tömérdek hasznos információt nem tarthatok magamban. A prezentációk lényegre törőek és egyben szórakoztatóak voltak, érezhető volt a nagyfokú tapasztalat és szaktudás minden előadás mögött.
Az esemény különlegessége az volt, hogy L'Oreal aktiv kozmetikai és közönségcikkek mellett professzinális és a luxus divíziók is bemutatásra kerültek. A Lancome, Yves Saint Laurent termékeknél és videóknál a teremben hatalmas csillogó szempárok csillogtak csak, hiszen mindenkinek a vágyai netovábbja ennek a két ikonikus márkának a különböző termékcsaládja. A L'Oreal Porfessionnel és a Kérastase érdeklődése és kutatásai központjába a hajat állították, mivel az én hajkoronámra igencsak ráfér a törődés még inkább füleltem ennél a résznél, ugyanis nagy hajnövesztésben vagyok. A Clarisonic márka elektromos arctisztítója pedig teljesen új elven működik, mint a hasonszőrű testvérei, de erről később...
Maybelline
A Maybelline az egyik vezető sminkmárka, aki még a Merzedes-Benz Fashion Weeken is szerepel évről évre, most már 11. alkalommal. Az érdekessége ennek, hogy ugyanazokat a termékeket használják a kifutó modelleken, amiket a drogériák polcain is vásárolhatunk, tehát itt nincs semmi csalás és ámítás, könnyen varázsolhatunk ezekkel a termékekkel olyan fantasztikus sminkeket, mint ami a szuper modelleknek van. Persze irigykedve néztük és áhítattal hallgattuk a prezentáció után Larion Oscar tanácsait és sminkbemutatóját, amit pár szerencsés bloggerinán prezentált. Oscarról azt kell tudni, hogy a Maybelline sminkese, aki már második alkalommal dolgozott, sminkelt kint a fent említett Fashion Weeken, első magyarként. A szaktudása mellett a humora és személyisége is ámulatba ejtő, minden mondata mosolyt csalt az arcunkra, de ez a képeken is látszik. Én őt hagytam utóljára, de látjátok mégis vele kezdtem a beszámolómat, hiszen olyan energiákat szabadít fel az emberben, hogy az leírhatatlan, vidám és közvetlen és nem utolsó sorban rengeteg tippet adott, amiket majd megosztok veletek.
Yves Saint Laurent
Egy selfie |
Az YSL egy rebellisebb márka, aminek egyes reklámfilmjeit rendszeresen betiltják a világban, mivel áthatja a túlfűtött szexualitás és a vadság, én ezért imádom leginkább, olyan Rock'N'Roll és dögös. :)
Lancome
A Lancome márkát szerintem nem kell bemutatnom, hiszen mindenki ismeri, ha mást nem a csodás rózsa logója beleégett már az agyunkba. Most egy teljesen újfajta szempillaspirállal rukkolt elő, amit azóta kipróbáltam és lányok meg kell mondjam zseniális, megérte annyi éven át kutatniuk. Dobpergés... ez a Lancome Grandiose spirál, aminek a csodája a hattyú nyak. Ráadásul most fut egy nyereményjáték is, ahol ezt a csodát lehet megnyerni, IDE KATTINTVA JÁTSZHATSZ.
A reklámfilm sok mindent elárul, de egy önálló tesztel is jövök majd Nektek, mivel ez megér egy misét, igazából többet is. :)
Vichy
A Vichyről nem hallottunk külön bemutatót, de a kis goody bag-ben lapult egy év elején kiadott Dercos Neogenic sampon, ami hajhullás, hajritkulás elleni család egyik tagja. Ígérete, hogy dúsabbá teszi és erősebbé a hajat, nos erre nagy szükségem volt, azért is említem meg, hiszen ennek a tesztelgetése tart majd a legtovább és nagyon örültem is, hogy a csomagban lapult, mert samponra nem szeretek sokat költeni, nem is költök, de most kiderül, hogy valóban meg éri-e az árát.
Emellett a kedvenc alapozóm, amit használok is a kirakott szépségek közt volt és szerelembe estem a púderével is.
La Roche-Posay
Az abszolút kedvenc márkám, mint már tudjátok ennek köszönhetem, hogy nem vedlik az arcom, mivel az allergiából ő gyógyított ki. Minden imámba belefoglalom, mert el se tudjátok képzelni milyen kínoktól szabadított meg, így amikor a prezentáció során megláttam a nevét, előre csúsztam a széken és próbáltam minden információt magamba szívni. A La Roche-Posay nagy hangsúlyt fektet a kutatásokra és legfontosabb céljának tekinti a problémás, érzékeny és allergiás bőr kezelését, ennek megfelelően legtöbb termékük illatanyag és parabén mentes és nincs benne allergizáló adalékanyag.
Amire nemrégiben rájöttek, hogy a bőrünkön mikróbiumok élnek, azaz rengeteg mikroorganizmus található rajtunk, amik felelnek a bőrfelszínünk minőségéről. Tehát, amikor valami krémet viszünk fel, azt nem az elhalt bőr rétegre kenjük, hanem rengeteg kis élőlényre, így még inkább oda kell figyelnünk, hiszen rajtuk múlik szinte minden. :)
L'Oreal Paris
A L'Oreal egy szuper ránctalanító krémet dobott a piacra, azaz egy egész termékcsaládot A Revitalift Magic Blurt, aminek egy teszterét próbáltam eddig (tudom nem vagyok még 30, de kíváncsi igen) és le kell szögeznem sose hat meg egy darab kis csomag teszter, de ez lenyűgöző, gondolkodom erősen a megvásárlásán. Nem mellesleg a gyönyörű Eva Longoria a reklámarca, elég jó kis garanciának tűnik. :) A másik újdonsága pedig Nutri-Gold Extraordinary Oil termékcsalád, ami egy arckrémet és egy arcolajt foglal magában. Az olajok jótékony hatásáról már régóta tudunk, így nekem az a meglepő, hogy csak most rukkolt elő egy ilyen termékkel ez a nagy márka, no de ezt is ki fogom próbálni és hatalmas reményeket fűzök hozzá. :)
Clarisonic
Nagyon sok márka elektromos arctisztítójáról olvastam már mert ez a fajta újítás az arctisztításban teljesen lenyűgöz. Az arcradírozást el is felejthetjük, hiszen ez a szerkezet tökéletesen leszedi az elhalt hámrétegeket, méghozzá kíméletesen. Emellett felpezsdíti a vérellátást, így üdébbé és fiatalabbá rugalmasabbá teszi azt. Amiben ez más mint a többi, hogy nem forgó mozgást végez, hanem 300 mikrorezgést másodpercenként, így nem húzza és gyűri a bőrt, nem leszünk tőle magyarul ráncosak. Ráadásul a krémek is könyebben szívódnak be az arctisztítás ezen művelete után.
L'Oreal Professionel
Egy izgalmas innovatív termékcsaládot ismerhettünk meg, ami forradalmasíthatja a hajformázást, hiszen kétfázisú, krémet és zselét tartalmaz, vagyis egy levegőre ad tartást és még ápol is. Én a lusták közé tartozom, imádom a kettő az egyben termékeket, így remélem megtalálom benne a társamat. A Dual Styes névre hallgató család zöld tagja a Liss & Plum Up selymesen sima és dús hajért, a sárga tubusú a Bouncy & Tender, ami a bársonyos hullámokért felel (ő illene hozzám), és a harmadik a Sleek & Swing a rendezett, fénylő és könnyen esésű haj katonája. Szép kis seregszemle. :) Hővédőt is tartalmaznak ezek a termékek, így pödörhetjük, süthetjük és vasalhatjuk a hajunkat bátran és három napig csodás frizurával virgonckodhatunk, ugyanis szuper tartósak.
A haj részlegné ki mástól lehetett volna kérdezni és ötleteket nyerni, mint Zsidró Tamástól. :)
Kérastase
A luxus hajápolás márkája, aminek én már a Pixibox jóvoltából próbáltam teszter formában termékét. A Kérastase nem egyszerűen hajmosás és hajformázás, hanem egyfajta Spa kezelés, amire az országban már több szalon is szakosodott. Mutattak Nekünk egy videót, amiben egy kezelést végig nézhettünk (lentebb ti is láthatjátok) és a nagy változásokat, nos jelentem abban a szalonban én is sztárnak érezném magam nem csak a hajszálaim. :) Hajrituálé egy újfajta élményt kínál, ahol szakértő kezekben új életre kel a hajunk. A Discipline család a párától védi meg a hajunkat, így megkímél többek között a kiszöszösödéstől és a kiálló hajszálaktól, ugye milyen jól hangzik? Csodás igényes csomagolásuk már önmagában is egy vizuális élmény, de a neveik is egyediek, de mindegyikből következtetni tudunk a funkcióra pl. Spray-á-porter. :)
Egy kis videóban megnézhetitek, hogyan is zajlik a "SPA" szolgáltatás, ez többet mond minden szónál. :)
Egy kis videóban megnézhetitek, hogyan is zajlik a "SPA" szolgáltatás, ez többet mond minden szónál. :)
Hajformázásban két nagy családhoz fordulhatunk, a Blue Pard-hoz és a Purple Vision-hoz. Ezután csak az a kérdés hol találjuk ezeket a szalonokat, nos ITT a szalonkereső
Természetesen nem távozhattunk üres kézzel, egy csodálatos csomagot kaptunk, ezeket az új családtagokat pedig, majd bemutatom egyenként teszt formában.
Összességében nagyon hasznosnak érzem ezt az utamat, hiszen még jobban megismertem az amúgy is kedvelt márkákat és személyesen is láthattam azokat a szakembereket, akiktől sok trükköt tanulhattunk el.
Melyik a kedvenc márkátok és terméketek a L'Oreal cégeitől?
Összességében nagyon hasznosnak érzem ezt az utamat, hiszen még jobban megismertem az amúgy is kedvelt márkákat és személyesen is láthattam azokat a szakembereket, akiktől sok trükköt tanulhattunk el.
Melyik a kedvenc márkátok és terméketek a L'Oreal cégeitől?